Land Rover DEFENDER 90 (Axial SCX10)
Tak jsem se dal do dalšího projektu. Expediční auto.
Záměr - hezky vypadající offroad pro nepříliš bláznivé expedice. Maketa, ale podle toho jak znám své možnosti spíš polomaketa. Auto by mělo budit pozornost :-)
Defender 90 je prostě expedičák par excelence a tak ze všech Off Road aut nejvíc odpovídá tomu co chci. Je spousta možností jak ho zpracovat. Předloh mraky a doplňků jak profi tak i homemade úprav k nalezení spousty.
Jakou předlohu jsem zvolil zatím odhalovat nebudu. Mezi zdejšíma Expedičákama jsem ji neviděl a je docela kontroverzní.
Ale k tomu co už mám:
Koupil jsem sestavený, mírně tuningovaný podvozek SCX10 spolu s kastlí TUNDRA, régem a motorem. K tomu jsem přikoupil kastli použitou Defendra 90 s nějakými dalšími drobnostmi. Rozvor byl větší /310/ tak jsem udělal nový linky. Jsou z mosazi. Další úpravou je link řízení přemístěný zleva vpravo. Líp to funguje.
Doplněno 8.2.2012 Defík je z 90% hotov. Z techniky byly vyměněny ještě tlumiče. Složitost barvení je na samostatný článek a rozhodně nevyšla tak, jak bylo v plánu. Barvy nebyly k sehnání v potřebných odstínech a pak taky - je to moje víceméně prvotina. Jak na poli lakování, tak mezi auty. Růžová nakonec byla fialková, syntetika, a tak šla dolů. Stejně to dopadlo s poslední, červenou, vrstvou. Takže barvy jsou jinak než na originále. Neva, už je v plánu jiná technologie, tak uvidíme. Doplňky jsem bastlil sám. Jaká bude jejich životnost se uvidí. Kupodivu se povedly - si myslím. Doplnit příjde ještě pár kosmetických drobností a expediční cetky. Jestli se pustím do interiéru to fakt nevím. Blíží se jaro a tak bude jiná činnost.
Doplněno 15.10.2013 Po více než jednom a půl roce provozu a cca 50 najetých km mohu hodnotit: Defender jezdí bez poruch. Za dobu provozu se jednou povolil šroubek u tyče řízení - nebyl přilepen, jednou jsem roztrhnul pneumatiku o klacek a vlastní vinou - přepólováním jsem zničil regulátor. Model projede neskutečný věci. Kdyby byla karoserie nižší a bez zahrádky, bylo by to ještě lepší. Ale je to přeci Defík. Co nevydrželo jsou všechny mnou vyrobené doplňky (mimo bytelnýho předního rámu. Provoz v těžkým terénu a kotrmelce se podepsaly i na karoserii - je zralá na výměnu. Blíží se zima tak budu rekonstruovat :-)
Momentální konfigurace je:
základ podvozku - Axial SCX 10 + mírný AL tuning
nové, zkrácené linky z mosazi - jsou těžší a snižují těžiště
spojení bočnic vpředu a vzadu - AL, připravováno k uchycení karoserie
tlumiče - HPI červené, střední tvrdost
pneu: Rock Creepers 1.9 Scale + závaží
reg. Speed Star + motor 55T Novak
přijímač - R9 Duplex
baterie - 2x 5600mAh 20C 7,4V Li-Poly
Jak to vypadá můžete shlédnout v galerii.
- Původní zápis 22.12.2011
Náhledy fotografií ze složky Defender 90 semiscale
Komentáře
Přehled komentářů
Dobrý den
rád bych se zeptal proč jsou u modelu
Land Rover DEFENDER 90 (Axial SCX10)
dvě baterie
jezdí se pouze na jednu ne_
Re: Land Rover DEFENDER 90 (Axial SCX10)
(to olda, 10. 3. 2014 7:02)Tak to mam kvůli težišti a proto, že se mi nechce nosit bat po kapsách. Lze zapojit tak, aby byla dvojnásobná kapacita, ale já převažují konektor
Re: Re: Land Rover DEFENDER 90 (Axial SCX10)
(oprava, 10. 3. 2014 14:01)Konektor nepřevažuji, ale přehazuji :-) mobil na kterém jsem to psal si to trochu popletl.
Land Rover DEFENDER 90 (Axial SCX10)
(olda, 9. 3. 2014 23:19)